Böngészőben történő megjelenítéshez kattintson ide.

DKIK HÍRLEVÉL
2024.02.05.

 

Szakmai előadás ingatlanközvetítőknek: jogi és értékesítést növelő automatizált funkciók

JOGI ÉS ÉRTÉKESÍTÉST SEGÍTŐ TÉMÁK EGY ELŐADÁS KERETÉBEN:

  • Ingatlanközvetítésre vonatkozó GDPR (adatkezelés) tudnivalók, automatizált szoftveres megoldások 
  • Virtual Staging
  • Értékbecslő kalkulátor
  • Vitrines megjelenítés

 

2018.05.25. Magyarországon mérföldkő az adatkezelésben! 

Bevezetésre került a GDPR törvény, mely minden területen leszabályozta az adatok kezelésének lehetőségét, módját.

Ingatlanközvetítői területen, mind a tulajdonosokat,  mind a érdeklődőket, de a cég foglalkoztatotti állományát is érinti!

  • Melyek a GDPR legfontosabb pontjai?
  • Milyen kötelező dokumentumokra van szükséged?
  • Megmutatjuk, hogy a MIOSZ milyen szolgáltatásokkal segíti tagjait!
  • Prezentáljuk,  hogy milyen automatizált funkciók segítségével tudod csökkenteni az adminisztrációra fordított időd és nem mellesleg költségeid!

 

HOGYAN VÉGZI EL HELYETTED A GDPR TÖRVÉNYI KÖTELEZETTSÉGEKET A "MIOSZ ADMIN"?


Amennyiben szeretnél aktuális átfogó képet kapni az adatkezelés kötelezettségeiről és a MIOSZ ezzel kapcsolatos szolgáltatásairól,

GYERE EL a Kereskedelmi és Iparkamara szervezésében

INGYENES előadásunkra! 

 

Előadó:


Konrád Mónika

MIOSZ - Hálózatfejlesztési vezető

 

TOVÁBBI "MIOSZ ADMIN" NYÚJTOTTA SZOFTVERES MEGOLDÁSOK

 

Az idei év is az előző évekhez hasonlóan a "MIOSZ Admin" továbbfejlesztésével indult. Az előadáson további új illetve továbbfejlesztett funkciókat mutatunk be, melyek értékesítés növelő lehetőség az ingatlanközvetítésben:

  • VIRTUAL STAGING: A mesterséges intelligencia segítségével az általad elkészített képeket fel tudja javítani! Izgalmasabbá és hívógatóbbá tehetjük ezáltal ingatlan hirdetéseidet, mellyel több érdeklődőt tudsz generálni. 
  • ÉRTÉKBECSLŐ KALKULÁTOR: Munkánk egyik legfontosabb feladata, hogy meg tudjuk állapítani az ingatlan pontos értékét! Ezt legfőképpen konkrét eladási adatok felhasználásával tudjuk alátámasztani és bizonyítani a megbízók felé! Bemutatjuk hogyan lehet konkrét eladási adatokat értékbecsléshez vagy megbízás felvételhez felhasználni. Amennyiben helyesen van megállapítva az ingatlan értéke és nem túlárazott, akkor több lesz az érdeklődő.
  • VITRIN: Az utcaportálos üzlethelyiséggel rendelkező tagirodáink részére fejlesztettük ki, a kirakatban LCD TV-n futó „vitrines megjelenítési lehetőséget". A „vitrin” használatával a saját kirakatunkban mutathatjuk be ingatlankínálatunkat, ezáltal is nagyobb figyelmet irányítva irodánkra!

Több érdeklődő, több ügyfélkapcsolatot eredményez!

 

Előadók:


Köles Zoltán 

MIOSZ - Főtitkár 

Ilyés Attila

 MIOSZ - Hálózatfejlesztési vezető

 

Előadás időpontja:


2024.02.09. (péntek)

9:30 - 12:00

 

Előadás helye:


Kereskedelmi és Iparkamara

Dunaújváros, Latinovits Z. u. 10. 

Az előadáson való részvétel ingyenes, de regisztációhoz kötött!

 

 

Regisztráció

Felkérés kérdőív kitöltésére az MNB konjunktúra felmérésében

TOVÁBB

 

Pályázat: munkakör-megosztás elterjesztését célzó program

TOVÁBB

 

Álláslehetőség: SZPI Dunaújváros tanácsadó munkakör

TOVÁBB

Bridge to Benefits Mesterkurzus 2024

TOVÁBB

 

Összefoglaló az 54. davosi Világgazdasági Fórumról

TOVÁBB

 

30 nappal meghosszabbítható a CBAM jelentések benyújtási határideje

TOVÁBB

Látogasson el Facebook oldalunkra!

Hasznosnak tartja hírlevelünket? Népszerűsítse munkatársai, ismerősei között! Itt iratkozhatnak fel a hírlevélre:
https://dkik.hu/feliratkozas

A Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara hírlevele, melyet kamaránk tagjai kapnak, és akik feliratkoztak hírlevelünkre, illetve akik a regisztráció során jelezték ez iránti igényüket. Levelezési listánkat semmilyen célra nem adjuk át harmadik személynek! Amennyiben Ön szándéka ellenére szerepel címlistánkon, kérjük, jelezze leiratkozási szándékát!

Leiratkozás